Stijlvolle oppervlakken "Made in Germany“

HEWI biedt nieuwe oppervlakken in het milieuvriendelijke PVD-proces voor maximale individualiteit in de badkamer.

“Perfecte match“. Met de verscheidenheid aan nieuwe kleuren en designoppervlakken past er altijd wel één perfect. Het aanbod voor de sanitaire series en accessoires van HEWI omvat 4 standaardkleuren: glanzend en geborsteld messing, geborsteld nikkel en glanzend zwart chroom. Er zijn ook 8 speciale kleuren: Glanzend nikkel, geborsteld zwart chroom, glanzend en geborsteld koper, glanzend en geborsteld brons, glanzend en geborsteld goud.

Foto: HEWI

Meer glamour in de badkamer: Messing, brons of goud, dit zijn slechts enkele van de nieuwe metalen designoppervlakken van HEWI. Deze zijn perfect om moderne sanitaire ruimtes om te vormen tot uniekeoases van welzijn - of dat nu in hotels, in prestigieuze openbare gebouwen, in de ruimte met optionele voorzieningen van ziekenhuizen of in particuliere badkamers is. De fabrikant biedt in totaal vier nieuwe standaardkleuren en acht nieuwe speciale kleuren voor zijn barrièrevrije sanitaire producten en accessoires. Deze worden vervaardigd met behulp van het PVD-proces. De ontwerpmogelijkheden in de badkamer worden daarmee nog uitgebreider.

Een zorgvuldig ontworpen detail voor hoogwaardige kranen in sanitaire ruimtes: handdoekhouder van HEWI in de nieuwe designafwerking glanzend messing.

Foto: HEWI

Elegante uitstraling in de barrièrevrije sanitaire ruimtes. De beproefde HEWI opklapbare steun in gepolijst messing zorgt voor warmte en comfort in badkamers.

Foto: HEWI

In glanzend messing hebben de sanitaire series en accessoires van HEWI een bijzonder warme en elegante uitstraling.

Foto: HEWI

Tijdloosheid, elegantie, stijl: dat is waar het nieuwe designoppervlak van HEWI voor staat. Met zijn sanitaire systemen en accessoires verandert HEWI sanitaire ruimtes en particuliere badkamers in aangename ruimtes met een uniek karakter.

Kleuren en oppervlakken zijn bijzonder geschikt voor het ontwerpen van sanitaire ruimtes die een sfeervolle harmonie vormen met de omringende architectuur. Koel, rustgevend, warm of vitaliserend - HEWI biedt nieuwe, inspirerende kleuren en oppervlakken voor geselecteerde series en systemen om aan alle behoeften te voldoen.

Decoratief en duurzaam

Messing, brons, goud of zwart chroom, geborsteld of glanzend - de nieuwe metallic designoppervlakken bieden een ruime keuze. Ze zijn zeer decoratief en hebben een emotionele aantrekkingskracht. Achter de elegant glanzende oppervlakken gaan ook bijzonder robuuste en bestendige eigenschappen schuil. De PVD-oppervlakken zijn corrosiebestendig en daarom bedoeld voor sanitaire ruimtes of andere ruimtes met een hoge luchtvochtigheid. Ze hebben ook duurzame eigenschappen zoals hardheid en krasbestendigheid. HEWI biedt in totaal 4 nieuwe standaardkleuren en 8 nieuwe speciale kleuren.

Kleuren en oppervlakken passen bijzonder goed bij de planning om de details af te stemmen op de omringende architectuur. Voor openbare ruimten kunnen bijvoorbeeld sanitaire systemen en accessoires in de nieuwe glanzend zwarte chroomafwerking worden gebruikt.

Foto: HEWI

De nieuwe metallic designoppervlakken van HEWI bieden een ruime keuze. Ze zijn zeer decoratief en hebben een emotionele aantrekkingskracht. Achter de elegant glanzende oppervlakken gaan ook bijzonder robuuste en bestendige eigenschappen schuil.

Foto: HEWI

Breng sanitaire ruimtes in openbare en andere gebouwen naar een hoger niveau: accessoires in de nieuwe designafwerking glanzend zwart chroom. In deze afwerking passen sanitaire systemen en accessoires van HEWI perfect in een minimalistische, tijdloze sfeer.

Creatieve ontwerpmogelijkheden

HEWI heeft de hoogwaardige designoppervlakken ook afgestemd op de standaardoppervlakken van toonaangevende kranenfabrikanten om een uniform badkamerontwerp in de planningsfase mogelijk te maken. De metallic oppervlakken zijn beschikbaar voor geselecteerde producten uit de S 900, S 900 Q en S 162 series en systemen uit ons eigen assortiment.

Zeepdispensers en handdoekhaakjes in geborsteld messing. Het nieuwe oppervlak wordt door HEWI vervaardigd met behulp van het milieuvriendelijke PVD-proces.

Foto: HEWI

Warm of koel, vitaliserend of rustgevend: kleuren en oppervlakken maken het mogelijk om de badkamer de gewenste touch te geven. De nieuwe speciale en standaardkleuren van HEWI zijn ook corrosiebestendig en bedoeld voor sanitaire ruimtes met een hoge luchtvochtigheid.

Onberispelijk vakmanschap en precisie

“Producten van HEWI verenigen functionaliteit en uitstekend design met duurzaamheid, en creëren zo toegevoegde waarde,” benadrukt HEWI Product Manager Florian Haude. Het aspect “Made in Germany” is bijzonder belangrijk voor HEWI. Het bedrijf, gevestigd in Bad Arolsen in Hessen, heeft een eigen PVD-fabriek en investeert continu in moderne productiefaciliteiten om de hoogste kwaliteit en precisie te garanderen. HEWI streeft naar onberispelijk vakmanschap en hoogwaardige esthetiek.

HEWI Heinrich Wilke GmbH

Sinds de oprichting in 1929 heeft HEWI zich ontwikkeld tot een systeemaanbieder voor totaaloplossingen op het gebied van bouwbeslag, sanitaire accessoires en barrièrevrije producten. In de afgelopen 90 jaar is het bedrijf uitgegroeid tot een leider op het gebied van barrièrevrijheid en een erkend expert in systeemontwerp. Volgens het principe van Universeel design richt HEWI zich op de individuele behoeften van mensen.

Tijdloze elegantie in hotelbadkamers en andere sanitaire ruimtes. HEWI biedt vier nieuwe standaardkleuren en acht nieuwe speciale kleuren voor zijn barrièrevrije sanitaire producten en accessoires. Deze worden vervaardigd met behulp van het PVD-proces. De versie in geborsteld messing heeft een bijzonder warme en emotioneel aantrekkelijke uitstraling.

Foto: HEWI

Gasten willen eveneens een uitnodigende sfeer in de sanitaire ruimtes van hotels. Met de nieuwe speciale en standaardkleuren, waaronder geborsteld messing, biedt HEWI nu nog meer ontwerpmogelijkheden.

Foto: HEWI

Patiëntenkamers in het optionele dienstengedeelte van ziekenhuizen. In deze ruimte verwachten patiënten een aantrekkelijke omgeving. De sanitaire systemen en accessoires van HEWI zijn verkrijgbaar in verschillende nieuwe kleuren en oppervlakken. In glanzend messing stralen ze warmte en comfort uit.

Andere Topics